Home » Vraag en Antwoord

Hieronder treft u de veelgestelde vragen van Alles doet er toe

Wat zijn de levertijden van de bestellingen?
Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren.
Kijk ook even bij Levertijd en Kosten. U ontvangt altijd een e-mail zodra uw order door ons is verzonden.

Heb ik een account nodig om te bestellen bij Alles doet er toe ?
Nee, een account aanmaken is bij de webwinkel van Alles doet er toe niet noodzakelijk. U kunt bij ons ook eenvoudig bestellen zonder account. Maar met een account heeft u een aantal voordelen:

Nooit meer uw adresgegevens invoeren
Eenvoudig facturen inzien
Verlanglijst aanmaken
Zien wat u in het verleden besteld heeft

Hoe betaal ik met iDeal?
Heeft u een Nederlandse internetbankierrekening? Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank: SNS regiobank, ASN, SNS, Friesland bank, ING, ABN Amro, Rabobank.
Zie ook Betaalmethode.
Kan ik een factuur op naam van mijn bedrijf/organisatie krijgen?
Ja, dat kan. In het bestelformulier kunt u optioneel de naam van een bedrijf, organisatie of instelling opgeven. U ontvangt vervolgens automatisch een factuur op bedrijfsnaam.


De meest recente versie van de algemene voorwaarden kunt u hier downloaden:Mijn Account > Download > Algemene voorwaarden